Oct 1, 2011

Apakah Bodek Adalah Skil Untuk Meneruskan Kehidupan?

Banyak Juga Aku Aku nak topik Tulisa sepanjang break. Mana Tak lama pun - seminggu JE Donald Cuba berhiatus NAK. TAPI gatal Sahaja Tanga ni nak menulis ketik. Pernah tengok filem Idle hands Jessica Alba? You macam je Donald Tanga - Tanga gatal.

Ada orang aku pass it suruh comments hudud - Aku Aku rasa macam TAPI Pandang Tulis sama Harun Art - Wet Dreams and Nightmares of Marty McFly. Aku sama macam Pandang day - Dan Baik Dalam Tulisa day hal lebih dari aku NI. Ada orang komen komen pass it pass it LGE suruh aku Negeri Johor - aku anak Sebag rasa Yang di Johor LGE dilahirkan cakap sejujurnya Mohon MAAF walaupun day. Anak Johor Pulau Pinang yang memerintah .......

"ITU Adalah Satu Kejujuran dosa" -. Kawan aku Yatir Haizal Kata Benda Baik Aku Aku rasa boleh kot komen me pass it YOUR LGE.

Ada yang aku komen terkini pass it suruh prestasi Liverpool rancangan Dan Kenny Dalglish - blergh, aku rasa macam nak yang pass it menghancurkan Tulisa Tradisa Spice Boys Liverpool FC. Tapi aku yang Akan Datang Akan that Tulisa di Sokerleaks. Jadi aku give Tulisa to let Yang aku nak sink Tulisa APA.

Kenapa AKU letak Capture SI killed mangkuk Hayun silicon Tangane Anwar Ibrahim, NI in the first place? Apa pattern Serta iradat AKU untuk letak Capture New? Apa fungsi dengan tulisan yang seterusnya Capture INI AKU. Orang kata - kata Seribu Satu Cerita Preview. Kalau tengok dari sudut semiotics - rasa-rasanya dah Isham Rais Tulisa Dalam Tukari Tiub.

Biar aku cakap Terusa Terang - Tahu Siapa yang kat Sini membodek APA ITU? Siapa Tahu tentang arselicking? Dalam hal NI - Kita manusia untuk mendapatkan SEE DAPA membodek sesuatu. Atau tidak Percaya - Kita Semu pembodek. Secara jujur ​​- sejujur-jujurnya - lebih dari mulut jujur ​​Lim Guan Eng - Kita Semu pembodek. Kalau kita Kita Akan Jump Cuba Makwa hatinya cun jaga. Mass Kerjan interview kau - Pang Pang Pang Pang kau cakap kau macam boleh Buat Semu Dewa Segala. Kita boleh nak jaga hati orang-seboleh. Kita boleh nak cakap-Baik-Baik seboleh.

Aku tak berminat tentang NAK bercakap Mamat yang word of Falun Perge silicon Tangane Anwar Ibrahim, UT. Kita Tahu Semu Pakatan Rakyat Malaysia boleh takkan memerintah Persekutuan INI sampai kiamat selagi NOT Pang Pang Pung Pung sibuk pasal hudud Mimpi Basah Dan NI Anwar tak membawa sebarang MAKNI pun. Aku tak ingin bercakap pasal Budaya Bodek rasuah kontraktor KELA F UMNO. Dan tak berminat AKU NAK bercakap Delta Yang Kita pun tak boleh senduk mihun sediakan NAK. Aku Nak bercakap tentang Kita Semu. Kita ini Adalah Semu pembodek.

Pernah aku Dalam Dalam Surat Baca Kalau aku Tak SILAPO KJV Bible, Kalau aku SILAPO maafkan - ". We are not saved by God through work but through his grace" Dengar kata kita ada aku ini pernah Masuk ke Alam Nanti kita akhirati Solati Atau Bukan kita tetapi Kerans oleh Tuhan Picks diselamatkan. Entah, aku nak cakap bad. Tapi dari mentality NI - Kita mahu diselamatkan memang Semu Kah?

Demi, Dan untuk Diri menyelamatkan - Kita dengan orang yang terpaksa memohon suaka lebih berkemampuan, atau orang yang memiliki sesuatu untuk Kita terus kekal Alam Fana ni. Bodek polis kita untuk Diri Dari mengelakkan disaman - Keran Ada kuasa untuk KAD gives hair go Keret lesen atau kau Tak digantung. Kita Kita BOS membodek administrator atau untuk dapat terus pada mencucuk ATM hujung Bula Kita menyampah walaupun dengan perangainya. Kita Kita Kita Membodek AWEK sebab tak nak Jadi forever alone. Kita Kita membodek Keran Thyiads sesuatu - Ada yang kepada Marek Supay going Kita Kita Hidup autumn kelangsungan survival.

TAPI ITU sejauh mana pembodekan Kita, menjadikan Diri ini Kita - Kita Diri?

Adik aku pernah cakap - Kalau aku nak dari Ayah DAPA benefit - Senang JE, kau Cuba attempts to "tolong-tolong" Ayah aku. Tolong tolong that Ayah ke macam kau SIM betulkan tolong sikit ke edit Facebook, Atau pale Koman - Buat, Buat di minggu hujung Rajin. Kau nak sampaio Lepas that membuta malam - Lantaka kau lah. Aku - 18 Tahuna menipu Selam Diri Diri mendeny Liverpool fan Dan menjadi hidup "closet scouser" Ayah aku sebab Semat mata-MU. Bila aku pure pure tolong Thursday MU MU Valhalla tengokkan Thurs day Bila boleh ke aku nak blah toilet tonton apakah seboleh Steven Gerrard, Atau tidak dah jaringkan goal. Bila kita kadang-Kadang membodek, Tak Jadi Diri Kita Kita. Atau memang ITU mungkinkah Diri Kita?

Dunia Aku Tak Tahu APA INI Jadi kalau tidak ini kepada semu manusa membodek - Diri sendiri dengan jujur ​​semu Dan kepada semu - Dunia Aku rasa ni penuh dengan kehancuran. Kadang-kadang - kepura-puraan menyelamatkan Dunia Dari berperang. Pure Pure-kau bayangkan comfortable, Barack Obama, Vladimir Putin, bersama dengan - urban bayangkan kalau dorang tunjuk TrueColor dorang Seben? Dua-dua negara memiliki nuklear the BEB.

Cuba kalau seluruh Dunia bayangkan - pekerja-pekerja-Tak berpura Retrieved Dan membodek - Dunia Aku rasa ni penuh dengan sebab takde SAPE NAK penganggur hire pekerja sendiri yang sentiasa tunjuk Belang.

Entah, rasa Aku Aku Aku Kena sharpkan SKIL Bodek Hidup untuk terus. Siapa Aku nak ajar Bodek 101 - Donald NAK kursus belajar ni.

No comments:

Post a Comment